en | es | val
en · es · val

Preparar la visita mèdica

ivo.es Atenció al pacient Preparar la visita mèdica

En la seua primera visita a l’IVO, el pacient haurà de portar el DNI, el SIP i acudir a la UDCA (Admissió de nous pacients) en l’Edifici D. Una vegada efectuada l’obertura de la seua història clínica, se li entregarà la Targeta d’Identitat IVO. 

En les successives visites a l’IVO, els pacients poden dirigir-se directament a les ubicacions on hagen sigut citats, on trobaran els espais d’admissions per a cada servei o unitat. 

En cada visita, el pacient ha de portar la Targeta d’Identitat IVO encara que podrà identificar-se també amb el seu SIP.

En totes les admissions, el pacient disposa de Punts d’Atenció electrònics, uns dispositius amb una pantalla tàctil en la part superior on s’han de dirigir els pacients per a confirmar la seua arribada al centre quan acudisquen a la seua cita. 

El dispositiu imprimirà un tiquet amb la informació bàsica de la cita (localització i hora) i un identificador, que serà el que aparega en la pantalla de la sala d’espera quan al pacient li corresponga el torn d’entrar a la consulta.

Els Punts d’Atenció electrònics també permeten:

Localització de les admissions

Si teniu cita per a realitzar proves en RADIOLOGIA, acudiu a la Secretaria de Radiologia, en l’EDIFICI B (SOTERRANI), o Radiologia de l’EDIFICI C (2a PLANTA).

Si teniu cita per a realitzar proves ANALÍTIQUES, acudiu directament a la sala d’extraccions de l’EDIFICI D (PLANTA BAIXA).

Si teniu cita en CONSULTES EXTERNES, acudiu directament a l’admissió dels EDIFICIS C o D (Veure directori dels edificis).

Si teniu cita per al TRACTAMENT DE RADIOTERÀPIA, acudiu a la sala d’espera de l’EDIFICI D (Planta Baixa).

En l'Edifici A (Dr. Antonio Llombart Rodríguez)

En l'entrada principal es troba l'Admissió d'Hospitalització-Urgències, en horari de matí i vesprada, tots els dies de la setmana.

En l'Edifici C (Consultes externes)

En l'entrada de l'edifici, està l'àrea d'Admissió de Consultes Externes que atén els serveis d'Urologia, Cirurgia General i Digestiva, Cirurgia Plàstica, Cirurgia Vascular, Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia, Anestèsia, Cirurgia Toràcica, Pneumologia, Cardiologia, Otorrinolaringologia, Neurologia i Radiologia (densitometries, ecografies i mamografies).

El Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) es troba en la planta baixa; és on els pacients poden dirigir els seus suggeriments i reclamacions.

En l'Edifici C, en l'entrada per Beltrán Báguena, hi ha l'àrea d'Admissió de Consultes Externes que atén Psicooncologia, Neurocirurgia i Nutrició.

Edifici D

En l'Edifici D, es troben la UDCA (Admissió de nous pacients) i dues àrees d'Admissió de Consultes Externes-Laboratori que atenen Laboratori, Oncologia Mèdica, Medicina Digestiva, Medicina Interna, Ginecologia, Oncologia Radioteràpica, Hospital de Dia i Hematologia.

En l'Edifici E (Consultes externes)

En l'Edifici E (Trade Center), està l'àrea de Consultes Externes que atén Dermatologia.

Complex Hospitalari Valencia

D
Nou Edifici
C
Edifici Consultes Externes
E
Edifici Trade Center
B
Edifici José Simó
A
Edifici Antonio Llombart Rodríguez
Urgències

Normes bàsiques del Complex Hospitalari València

L’objectiu principal de l’equip de professionals que treballa en l’IVO és oferir-vos la millorar assistència en totes les etapes del vostre procés oncològic.

Assistència mèdica

  • L’ASSISTÈNCIA MÈDICA es realitza en les consultes externes, quiròfans i unitats de diagnòstic de 8 a 17 h de dilluns a dijous, i de 8 a 15 h els divendres.
  • La resta del temps és el SERVEI D’URGÈNCIES qui la realitza junt amb la Unitat de Medicina Intensiva i la resta de facultatius localitzats de les distintes especialitats. El Servei d’Urgències està en funcionament les 24 h del dia.

Visites mèdiques durant l’ingrés

Durant l’ingrés, rebreu una visita diària del personal mèdic de sala, que serà qui, en l’horari indicat, us informe sobre l’evolució del vostre cas. Per a consultes no mèdiques, podeu dirigir-vos al personal d’infermeria.

Dieta

El personal mèdic determinarà la vostra dieta o us donarà a triar entre un menú, segons el vostre cas. Es recomana no guardar objectes de valor durant l’hospitalització.

La Unitat de Medicina Intensiva (UMI) de l’IVO atén pacients que requereixen una vigilància continuada i atencions especials.

Funciona les 24 hores del dia i compta amb equips moderns, metges especialistes i un equip d’infermeria. Per això no cal que els acompanyants estiguen en l’hospital mentre els seus familiars estan en aquesta unitat.

És important deixar un telèfon de contacte perquè puguen localitzar el familiar.

L’horari de visita de l’UMI és de 12:30 a 13:00 h, i de 19:30 a 20:00 h.

En la Unitat d’Hospitalització es permeten visites al llarg de tot el dia, però convé que es facen a les vesprades per a no interrompre el funcionament de l’hospital.

Es recomana que a les habitacions hi haja un màxim de dos visitants per pacient (per les actuals circumstàncies de covid-19 només pot estar a l’habitació un acompanyant per pacient) a fi de respectar el descans de la resta d’hospitalitzats. S’han disposat espais comuns, com el vestíbul o la sala d’estar, perquè puguen estar els grups més nombrosos. Durant la visita mèdica, els acompanyants han de romandre fora de les habitacions.
Les normes impedeixen portar animals de companyia o plantes a l’hospital.

Com a usuari/ària de la sanitat hi ha un conjunt de drets i deures que s’atorguen a través de la Llei de Drets i Informació al Pacient; a l’inici de l’estada s’entregarà aquesta informació al pacient i als seus familiars.

El pacient rebrà informació comprensible i adequada abans de qualsevol intervenció quirúrgica o qualsevol procediment de diagnòstic o terapèutic invasiu que comporte riscos rellevants per a la seua salut.

El pacient manifestarà la seua acceptació i conformitat expressa, per escrit, a través del consentiment informat que el metge responsable li demanarà. En qualsevol moment, i de manera lliure, el pacient podrà retirar el consentiment.

En el Servei d’Atenció i Informació al Pacient hi ha a disposició dels usuaris el document de voluntats anticipades; el pacient podrà manifestar així les instruccions que, sobre les actuacions mèdiques, cal tindre en compte quan les circumstàncies que concórreguen no li permeten expressar lliurement la seua voluntat.

Per a més informació: veure el PDF “Guía del paciente hospitalizado” (en castellà) de l’IVO o contactar amb el Servei d’Admissió (96 111 40 00).

Telèfons d'Atenció al Pacient

Si encara no sou pacient de l’IVO i necessiteu més informació o iniciar el tràmit per a ser tractat al nostre hospital, podeu telefonar al 96 111 4000 o consultar la pàgina Vull ser pacient.

Si ja sou pacient de l’IVO i necessiteu una altra informació, disposeu dels següents telèfons:

Urgències 24 h

Tots els dies de la setmana, 24 hores
96 111 40 00

Hospitalització (Edifici A)

De dilluns a divendres, en horari de matí i de vesprada
96 111 40 70

Consultes externes (Edifici C)

De dilluns a divendres, en horari de matí
Urologia, Cirurgia, Otorrinolaringologia, Oncologia Mèdica, Ginecologia, Oncologia radioteràpica y Dermatologia: 96 111 4000 (després, marque 1)

Radiologia: 96 111 4000 (després, marque 2)

Anestèsia, Pneumologia, Cardiologia, Laboratori, Medicina Digestiva i Medicina Interna, Hospital de Dia, Hematologia i Neurologia:
96 111 4000 (després, marque 4)

Diagnòstic precoç del càncer

Unitat de Mama i Cèrvix
96 341 08 30 | 96 342 37 36 | 96 380 76 56
Unitat Pròstata
96 380 93 00 | 96 111 41 34
IELCAP (Pulmó)
96 380 93 00 | 96 111 41 34

Nous pacients

De dilluns a divendres, en horari de matí
96 111 4000 (després, marque 3)

Centralet i otres consultes

De dilluns a divendres, en horari de matí
96 111 4000 (després, marque 4)

Contacteu amb nosaltres

Si teniu dubtes relacionats amb la gestió de cites mèdiques (sol·licitar un canvi, conéixer la data i hora d’una cita, obtindre un justificant) o necessiteu descarregar informes mèdics, per favor, utilitzeu el Portal del Pacient IVO. Per a qualsevol altra informació, podeu telefonar al 96 111 4000 o contactar a través del següent formulari.