en | es | val
en · es · val

Portal del pacient

ivo.es Atenció al pacient Ja soc pacient Portal del pacient

L'espai en línia per a pacients de l'IVO

Calendari de cites

Consultar el calendari de cites passades i pròximes

Informes

Descarregar informes d’alta i d’hospitalització

Gestionar cites

Confirmar o sol·licitar un canvi de cita mèdica

Des de qualsevol lloc

Amb l’aplicació IVO Portal del Paciente, disponible en iOS i Android, podreu accedir a tots els serveis des de qualsevol lloc, amb el vostre mòbil.

Preguntes freqüents sobre el Portal del Pacient IVO

L’aplicació IVO Portal del Paciente està disponible per a la seua descàrrega en telèfons intel·ligents, de les plataformes iOS i Android. 

Per a descarregar l’app en iOS, polseu ací

Per a descarregar l’app en Android, polseu ací

Sí. Per a poder accedir al vostre historial de cites, confirmar les vostres pròximes cites o sol·licitar un canvi de cita, entre altres gestions, necessiteu identificar-vos com a pacient IVO. Per a això, el portal del pacient sol·licitarà que introduïu un correu electrònic i el vostre número d’història clínica de l’IVO.

En la pantalla d’inici de l’aplicació, feu clic sobre l’enllaç Heu oblidat la contrasenya? S’obrirà una nova pantalla en la qual se sol·licitarà que inseriu una nova contrasenya de la vostra elecció per a accedir al portal del pacient i el vostre correu electrònic.

Actualment, el Portal del Pacient IVO permet la descàrrega d’informes mèdics d’urgències, d’hospitalització i d’alta mèdica. Si desitgeu accedir a qualsevol altra documentació, podeu sol·licitar-ho en la pestanya Historial i fer clic en Sol·licitar una altra documentació.

Des de la pestanya Perfil podeu consultar les vostres dades i sol·licitar una modificació si trobeu que alguna és incorrecta, mitjançant l’enllaç Actualitzar perfil.

Si no són correctes, podreu modificar la data de naixement, el número de telèfon i l’adreça.

 

L’enviament del correu de verificació és automàtic, però és probable que el vostre servidor de correu emmagatzeme el correu de verificació en la carpeta de spam o de promocions. 

Cal tindre en compte que l’enllaç de verificació caduca als deu minuts, per la qual cosa és possible que siga necessari generar un correu nou. Per a això, inicieu sessió amb el correu i la contrasenya en el Portal del Pacient i rebreu un nou correu de verificació a la direcció electrònica especificada.